KLEDING INZAMELEN EN UW ELECTRONICA

Wat: wij zamelen goede en schone kleding in maar ook uw mobieltje, oude computer of laptop.

Wij maken jaarlijks veel mensen in Servië en Bosnië gelukkig met kleding en schoenen die wij in Nederland inzamelen.

Kleding in grote maten. Kleding in kleine maten. Miskopen die u nooit draagt. Kledingstukken die uit de mode zijn. Schoenen die niet meer zo lekker zitten. Maak er iemand anders blij mee! Loop nog eens door uw kledingkast om te kijken wat u kunt missen. Vraag aan uw familie, vrienden, buren en kennissen of zij hetzelfde willen doen.

Electronica. Inzamelen is goed voor het milieu en door uw electronica bij ons in te leveren steun je Stichting Proplan. Hiervoor zijn we een samenwerking aangegaan met Holland Recycling BV. Dit bedrijf zorgt voor een verantwoorde verwerking van gebruikte mobiele telefoons en bruikbare cartridges. Van hen ontvangen wij een vergoeding van €0,40 voor een goede cartridge en voor een telefoon een vergoeding van €1 tot soms wel 25 euro. Daarmee willen we via ons ‘Schoolsponsorplan’ nog meer kinderen naar school doen gaan.

Waar: de Baanderij te Gouda

Als u kleding doneert aan Stichting Proplan krijgen hulpbehoevenden de mogelijkheid fatsoenlijke kleding te dragen. Het aanleveren van kleding voor Stichting Proplan kan van maandag t/m zaterdag bij de Baanderij op de Industriestraat 1 te Gouda. Wij zijn aanwezig van 8:30 tot 17:30 uur.

kledinginzamelen2

Zou zij straks naar school kunnen dankzij uw hulp met kleding en het inleveren van uw electronica? Dat zou toch geweldig zijn!

- - "KLEDING INZAMELEN EN UW ELECTRONICA"