Blije gezichten in Liberia!

Onlangs werd er via De Baanderij een container vol hulpgoederen afgeleverd in Liberia. Anneke, een Nederlandse getrouwd met een Liberiaanse hulpverlener, samen leiding gevend aan Stichting Manneka, schreef ons het volgende:

‘Beste mensen en vrijwilligers van De Baanderij en Proplan,
Het is al weer bijna 2 weken geleden dat we de container konden uitpakken. Wat zat er veel in de container………          Sinds vorige week zijn we ook de rugzakjes van Proplan gaan uitdelen onder de armste kinderen, waarvan we er hier helaas heel veel hebben. Foto’s zeggen vaak meer dan 1000 woorden. Mijn hart huilde van blijdschap toen ik zag wat er allemaal uit die rugzakjes kwam……Poppen, mooi aangekleed en soms zelfs met spiegeltje en kam. Autootjes, en ander speelgoed dat ze hier nog nooit in Liberia gezien hebben.

Liberia 2          Liberia 3          Liberia 1

Deze kinderen zullen de rest van hun leven herinneren dat ze ooit één keer in hun leven een rugzakje kregen uit het verre Holland. Vanmorgen kwam onze medewerker en hij liet iets zien: dit heeft mijn zoon gemaakt van de spullen die in zijn rugzakje zaten. Hier zien jullie een foto van hem met de tekening van zijn zoon ……………………..wat een getuigenis!

Willen jullie ook alle medewerkers van Proplan namens alle kinderen en ons zelf heel hartelijk bedanken!

Hartelijke groeten uit een zeer heet Monrovia,
Mambu en Anneke Quoi’

- - "Blije gezichten in Liberia!"