Informacija dostupna jeziku

Dit is Stichting Proplan

Stichting Proplan uit Gouda helpt al ruim 25 jaar de mensen in nood in Bosnië Herzegovina, met name in het armste deel, Oost Bosnië. Wij zijn een kleine no-nonsens stichting, maar in aanpak en uitwerking gebeuren er grote dingen. Niet vastgeroest, maar steeds zoekend naar hoe we de goede dingen kunnen doen en….om die goed te doen. Kijk bij Actueel wat op dit moment plaatsvindt en bij ‘Gerealiseerd’ wat met keihard werken is gerealiseerd.

We blijven ons inzetten voor de mensen in nood in Bosnië Herzegovina. WE HELPEN, wie dan ook, waar dan ook. Onze missie: Help hen die geen helper hebben met hulp, hoop en toekomst.

ZONDER UW HULP LUKT DAT NIET. KOM OOK IN ACTIE!

Zowel in Nederland als in Bosnië Herzegovina werkt Stichting Proplan alleen met vrijwilligers. Geen salarissen, geen kantoorkosten en nauwelijks overheadkosten. In het kort leest u hier waar Stichting Proplan voor staat.

Wordt ook enthousiast!

HELP MEE!