4 februari 2017 – Moordrecht klassiek

Moordrecht Klassiek pakt uit met bijzonder concert op 4 februari 2017 in de Dorpskerk in Moordrecht en…….draagt tevens bij aan project van Stichting Proplan voor de BOUW VAN EEN HUIS VOOR 4 BROERS ZONDER OUDERS IN BOSNIË.

Op zaterdag 4 FEBRUARI om 20.00 uur is er een concert in de stijlvolle Dorpskerk die bekend staat om zijn geweldige akoestiek. Op deze avond is er een optreden van de nu al, bijna legendarische bandoneonspeler Carel Kraayenhof.
Wij kennen hem allemaal van zijn emotionele muziek tijdens de huwelijksinzegening van (toen nog) Prins Willem Alexander en Maxima. Hij zal samen spelen met de Argentijnse meesterpianist Juan Pablo Dobal.

Op deze avond het programma:

Hotel Victoria’

‘Hotel Victoria’ is de titel van het nieuwe theaterprogramma vernoemt naar de gelijknamige CD van het Duo Carel Kraayenhof-Juan Pablo Dobal.

De tango die zijn naam leende aan dit album dateert uit 1906 en is van de hand van pianist Feliciano Latasa, die hij noemde naar het fameuze Gran Hotel Victoria te Buenos Aires. Dit roemruchte hotel was de ontmoetingsplaats van vele musici en artiesten die hun fortuin zochten in de grote metropool, die aan de vooravond stond van de grote tangorage, die tenslotte de wereld zou betoveren.
Het hotel is het baken in de zee van de reizende muzikant. De volledige inhoud van dit programma leest u op http://www.carelkraayenhof.nl/hotel-victoria/ Het spreekt bijna vanzelf: deze avond mag u niet missen!

Moordrecht Klassiek heeft er alles aan gedaan om top musici naar Moordrecht te halen….

zodat de bezoekers zullen gaan genieten van heerlijk gepassioneerde muziek en…. een handje helpen met bouwstenen voor een huis van 4 weesbroers in Bosnië. Want van elke verkochte kaart is € 2.50 om te sparen voor het huis van de 4 broers Valjevac. In 2006 overleed hun vader en 3 jaar later vertrok hun moeder met de noorderzon, het gezin alleen achterlatend. Stichting Proplan geeft al jaar en dag heel veel hulp aan kwetsbare mensen in voormalig Joegoslavië en wil dit blijven doen. We zijn dringend gevraagd om samen met onze partner MFS Emmaus in Bosnië te helpen in deze reële nood.
KOSTEN: De totale kosten zijn 52.000 euro voor een toekomstbestendig huis voor alle 4 de broers. MFS Emmaus en Stichting Proplan gaan ieder voor 50% in de bouwkosten voorzien, dus is 26.000 euro nodig. Niet naar het concert maar wil wél helpen met een gift, klein of groot:  Maak dan uw gift over naar Stichting Proplan NL44 INGB000 4350 357 o.v.v. ‘Bouwstenen’.

VOORVERKOOP KAARTEN € 17,50
(€ 19,00 aan de kerk op de avond zelf).

Verkrijgbaar bij
– ‘Goede Doelen Tankstation De Baanderij’ aan de Industriestaat 1 in Gouda.
– Fam. Pronk, Middelweg 36B Moordrecht
– of via e-mail info@stichtingproplan.nl

Nadere informatie over dit concert  kunt u vinden op de website van www.stichtingproplan.nl alsmede op www.Moordrechtklassiek.nl of bij Trudi Bos, coordinator van Moordrecht Klassiek, 0182 374 789. Voor het project in Bosnië kunt u terecht bij Willem Pronk, 0624 250026 of (0182) 670 167 van Stichting Proplan info@stichtingproplan.nlodat.ze avond

- - "4 februari 2017 - Moordrecht klassiek"