profileimage

U kunt ons helpen met het inzamelen van goede en schone kleding, uw mobieltje, computer of laptop.

Als u kleding doneert aan Stichting Proplan krijgen de allerarmsten de mogelijkheid fatsoenlijke kleding te dragen. Jaarlijks maken we heel veel mensen in Servië en Bosnië gelukkig met kleding en schoenen die wij in Nederland inzamelen.

Kleding in grote maten. Kleding in kleine maten. Miskopen die u nooit draagt. Kledingstukken die uit de mode zijn. Schoenen die niet meer zo lekker zitten. Maak er iemand anders blij mee! Loop nog eens door uw kledingkast om te kijken wat u kunt missen. Vraag aan uw familie, vrienden, buren en kennissen of zij hetzelfde willen doen.

Electronica.
Inzamelen is goed voor het milieu en door je oude en niet meer gebruikte apparatuur bij ons in te leveren steun je Stichting Proplan.

Hiervoor zijn we een samenwerking aangegaan met Holland Recycling BV. Dit bedrijf zorgt voor een verantwoorde verwerking van gebruikte mobiele telefoons en bruikbare cartridges. Van hen ontvangen wij een vergoeding van €0,40 voor een goede cartridge en voor een telefoon een vergoeding van €1 tot soms wel 25 euro. Dat is de moeite zeker waard en met deze opbrengt kunnen er via ons ‘Schoolsponsorplan’ nog meer kinderen naar school!

Privacy:
Alle ingeleverde apparatuur wordt niet aangezet of getest maar direct gedemonteerd. Het gaat om de onderdelen en de grondstoffen die hergebruikt worden. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over eventuele gegevens die zijn achtergebleven op of in de apparatuur, die ziet niemand meer.

Help je mee? Breng dan je oude ( alle merken, alle bouwjaren)

• Mobieltje
  • Smartphone
  • Originele Printer Cartridge
  • Tablet
  • Laptop
  • Desktop
  • DECT Thuistelefoon

Naar ons inleverpunt bij De Baanderij. Industriestraat 1 2802 AC Gouda tussen op 8 en 17.30 uur, ook op zaterdag.
Ook snoeren, laders, geheugenkaarten, SIM-kaarten, CD’s, DVD’s, Videobanden, muziekcassettes zijn welkom.

Met hulp van Verdouw Bouwproducten Gouda geheel gerenoveerde school nabij Modrica.