profileimage

U kunt ons helpen met het inzamelen van goede en schone kleding, uw mobieltje, computer of laptop.

Als u kleding doneert aan Stichting Proplan krijgen de allerarmsten de mogelijkheid fatsoenlijke kleding te dragen. Jaarlijks maken we heel veel mensen in Servië en Bosnië gelukkig met kleding en schoenen die wij in Nederland inzamelen.

Kleding in grote maten. Kleding in kleine maten. Miskopen die u nooit draagt. Kledingstukken die uit de mode zijn. Schoenen die niet meer zo lekker zitten. Maak er iemand anders blij mee! Loop nog eens door uw kledingkast om te kijken wat u kunt missen. Vraag aan uw familie, vrienden, buren en kennissen of zij hetzelfde willen doen.

Electronica. Heb je thuis of op het werk nog lege cartridges of oude mobiele telefoons liggen? Niet weggooien, maar lever ze in voor het werk van onze Stichting Proplan. Inzamelen is goed voor het milieu en door uw electronica bij ons in te leveren steun jesmart-telefoons ons ook nog. Hiervoor zijn we een samenwerking aangegaan met Holland Recycling BV. Dit bedrijf zorgt voor een verantwoorde verwerking van gebruikte mobiele telefoons en bruikbare cartridges. Van hen ontvangen wij een vergoeding van €0,40 voor een goede cartridge en voor een telefoon een vergoeding van €1 tot soms wel 25 euro.
Daarmee willen we via ons ‘Schoolsponsorplan’ nog meer kinderen naar school doen gaan.

Met hulp van Verdouw Bouwproducten Gouda geheel gerenoveerde school nabij Modrica.

Waar: de Baanderij te Gouda

Het aanleveren van kleding en electronica voor Stichting Proplan kan van maandag t/m zaterdag bij De Baanderij op de Industriestraat 1 te Gouda. Wij zijn aanwezig van 8:30 tot 17:30 uur.