Samenwerking met Verdouw Bouwproducten

• Verdouw Bouwproducten

Stichting Proplan en Verdouw Bouwproducten: langdurige samenwerking

Verdouw Bouwproducten heeft ervoor gekozen om Stichting Proplan een jaar lang intensiever te gaan ondersteunen. Als gevolg hiervan konden in 2016 meerdere en grotere projecten worden opgepakt. Verdouw stelde zowel financiële middelen, materialen als vakkundige vrijwilligers beschikbaar.

Geboekte resultaten

Een door Verdouw beschikbaar gestelde truck heeft al de broodnodige hulpgoederen voor de allerarmsten en medische materialen voor een zorgcentrum naar Bosnië gebracht.

Ook is er inmiddels al het nodige bouwmateriaal geleverd. Hiermee konden eindelijk huizen hersteld worden die na de grote overstroming van 2014 beschadigd waren. Sommige mensen wachten al bijna 2 jaar op hulp bij het weer bewoonbaar maken van hun huis. Een uitgebreide samenwerking met een bouwbedrijf is daarom heel belangrijk. Stichting Proplan had deze projecten nooit kunnen realiseren zonder de steun van Verdouw Bouwproducten.

Wil u meer weten over resultaten van deze fantastische samenwerking klik hier.

Samenwerking in de toekomst

De familie Buncic in Kroatië leeft met 3 kinderen in een erbarmelijke situatie. In 2017 willen we hier met hulp van vrijwilligers en een geweldige donatie van de Stichting ‘Verdouw gaat verder’ een omkeer in gaan brengen. In totaal is 30.000 euro nodig. In 25.000 is al voorzien. Kunt u een steentje bijdragen, doneer dan hier. U helpt dan mee aan een ongelooflijke stuk verbetering in de levensomstandigheden van een gezin.

Wij zullen u op deze website, maar ook op onze Facebookpagina, op de hoogte houden van de ontwikkelingen in dit bijzondere traject.

Bent u geïnteresseerd in dit bijzondere bedrijf? Maak kennis met Verdouw!

start 1

Brainstormsessie over te realiseren projecten met lunch.

- - "Samenwerking met Verdouw Bouwproducten"