Ga op vakantie in Kroatië

Vakantie in Kroatië en kennismaken met Proplan in actie!

Uw vakantie

René en Helga Pronk werken al bijna drie jaar in Kroatië. Naast het werk voor onze stichting zetten zij ook projecten op rond dorpstoerisme. Via hun bent u als donateur van Stichting Proplan in de gelegenheid om naast een heerlijke en pure vakantie in dit prachtige land ook de andere kant van Kroatië te ontmoeten.

Vlakbij de stad Samobor bevindt zich het vakantiehuis (geschikt voor zeven personen) van alle gemakken voorzien. Buiten de maanden juli en augustus kunt u dit huis voor één of meerdere weken zeer voordeling boeken. Het huis staat in het natuurpark Zumberak en kijkt uit over prachtige wijngaarden. Het is slechts op 15 minuten rijden van de hoofdstad Zagreb. Er zijn tal van leuke dagtochten en activiteiten in de nabije omgeving.

vakantiehuis     MGL0496

Kennismaken met het werk van Proplan

René en Helga nemen u graag mee naar één van de 12 werkgebieden van stichting Proplan waar we de ouderen op afgelegen plaatsen opzoeken. Een ervaring die u niet snel zal vergeten.

poseren...     poseren 2...

Naast een tour met stichting Proplan krijgen donateurs nog een tweede tour gratis en voor niets. Dit is een ontdekkingstocht door het Zumberak gebergte inclusief een wijnproeverij.

landschap     wine-and-sightseeing-tours-1280x768

Voor een impressie kijkt u op www.zumberaktours.com of neem gerust contact op met René en Helga via info@zumberaktours.com of 06 – 19649243. We hopen u heel graag te ontmoeten in Kroatië.

René Pronk / Helga de Cleen
Gorniki Vivodinski 12
47280 Vivodina / Ozalj
Hrvatska (Croatia)