2020: tóch reden voor een feest?

Natuurlijk heeft heel de wereld te maken met de gevolgen van hét virus. China leek ver weg, maar opeens was het er. We worden allemaal door het virus geraakt. Is het niet lichamelijk, dan wel economisch. Ook Stichting Proplan heeft te maken met corona.

Vanaf oktober vorig jaar is er hard gewerkt aan alle voorbereidingen voor een groots benefietconcert op 26 september. Alles was klaar om u uit te nodigen voor een bijzondere avond op een schitterende locatie, met medewerking van diverse artiesten en musici van naam en faam. We zouden aan de geldinzameling voor het zorgcentrum dan een extra impuls hebben gegeven en de tussenstand bekend willen maken. Helaas is inmiddels duidelijk dat er geen evenementen toegestaan zijn tot 1 september en daarna met 1,5 meter afstand per stoel. De conclusie was hard maar glashelder: dat gaat ‘m niet worden. Al het werk voor niks. Of… heeft toch elk nadeel zijn voordeel? Lees gerust verder als u benieuwd bent wat wij hiermee bedoelen.

Dit jaar hoopt Willem Pronk (voorzitter en oprichter van Stichting Proplan) namelijk 75 jaar te worden, waren zijn vrouw Bep en hij onlangs 50 jaar getrouwd én bestaat de Baanderij 20 jaar. Allemaal momenten om feestelijk te vieren, maar wat helaas niet mogelijk is door het virus. Toch kunt Willem verrassen met een cadeau: een bijdrage voor het zorgcentrum voor de Weduwen van Srebrenica. Dan wordt het niet alleen voor Willem een feest, maar ook voor deze moedige weduwen. Doet u mee? Misschien wel met een combi van 75+50+20. Maar als u deze tijd beperkt bent in het doneren, weet dan: iedere bijdrage is welkom. Alvast hartelijk dank!

- - "2020: tóch reden voor een feest?"