Benefietconcert

Contact:
Stichting Proplan
(0182) 67 01 67

Gun uzelf op 16 maart 2019 een prachtige muziekavond met Mark Brandwijk in de fraaie historische Dorpskerk aan het Kerkplein in Moordrecht. De opbrengst gaat naar de bouw van een zorgcentrum voor de weduwen van Srebrenica.

GEVARIEERD PROGRAMMA ONDER LEIDING VAN MARK BRANDWIJK

Laat u verrassen door de allermooiste koorklanken, zowel van klassiekers als eigentijdse songs onder leiding van Arjen Uitbeijerse. De algehele leiding is in handen van de nog jonge, maar toch al heel bekende Mark Brandwijk, die zelf ook achter de vleugel zit.

Daarnaast medewerking van:

Met dit mooie en gevarieerde programma zal u zeker een onvergetelijke avond hebben. Bovendien draagt u met uw komst bij aan de bouw van een zorgcentrum voor de Weduwen van Srebrenica.

Kaarten bestellen

Voor de kaartverkoop hebben we een uniek experiment bedacht, want de prijs van de toegangskaarten mag u zelf bepalen. Hoe?

• U bestelt het aantal gewenste toegangskaarten via info@stichtingproplan.nl. Vermeld het aantal personen, uw telefoonnummer en wat het u waard is per persoon om te komen genieten van goede musici en koorzang in de sfeervolle Dorpskerk van Moordrecht. Na uw betaling zorgen wij ervoor dat de kaarten digitaal worden toegestuurd met een uniek volgnummer.
  • U kunt ook kaarten afhalen bij de receptie van De Baanderij, Industriestraat 1 in Gouda of, indien nog voorradig, bij de kerk. U betaalt dan € 15 per kaart en kinderen tot max. 12 jaar € 10
BESTEL KAARTEN
Help hen die geen helper hebben. Met hulp, hoop en toekomst. - Stichting Proplan

- - "Benefietconcert"