Nationaal Bosnisch festival

Kom 22 september 2019 naar het Bosnisch festival, een prachtige folkloristische dag met muziek en dans en steun gelijk het goede doel. Op dit Bosnisch festival beleeft u een onvergetelijke Bosnische ervaring in het Ashram College in Alphen aan den Rijn. De netto opbrengst gaat naar de bouw van een zorgcentrum voor de weduwen van Srebrenica.

Gevarieerd programma

Op 22 september organiseert Stichting Proplan een groot nationaal Bosnisch festival voor Bosnische Nederlanders, in het Ashram College te Alphen aan den Rijn. Er is een prachtig en gevarieerd programma met folkloristische dans, zang en muziek. Daarnaast worden er authentieke Bosnische hapjes en heerlijkheden* uit de Bosnische keuken geserveerd, zoals burek, ćevapi, čorba en baklava.

* de cateraar serveert alles halal

Met optreden van:

Met dit mooie en gevarieerde programma zal u zeker een onvergetelijke dag hebben. Bovendien draagt u met uw komst bij aan de bouw van een zorgcentrum voor de Weduwen van Srebrenica.

Loterij met mooie prijzen

Win een unieke reis met de loterij op het Bosnisch festival, zoals o.a. : een volledig verzorgd 8-DAAGS REISARRANGEMENT ( vol pension) naar EEN WELLNESS RESORT IN SARAJEVO INCL. TRANSPORT VANAF LUCHTHAVEN TUZLA OF SARAJEVO.

OF EEN 4-DAAGS ADVENTURE REISARRANGEMENT, TE BOEKEN IN DE PERIODE VAN MEI TOT EN MET SEPTEMBER.

Informatie Bosnisch Benefiet festival

Locatie: Ashram College, Marsdiep 289, Alphen aan den Rijn
Tijd: Aanvang 15.00 uur, inloop v.a. 14.30 uur
Datum: 22 september 2019
Meer info: stuur een mail naar info@stichtingproplan.nl of bel 06-24905140

Bosnisch festival, Folkloregroep Hajr, Enschede

Kaarten bestellen

De minimale entree is € 15 per kaart en kinderen tot max. 12 jaar € 7,50. Elk bedrag dat u meer geeft, komt ten goede aan het zorgcentrum! De prijs van de toegangskaarten mag u dus zelf bepalen. Hoe?

• U bestelt het aantal gewenste toegangskaarten via de bestelknop of stuur een mail naar info@stichtingproplan.nl. Vermeld het aantal personen, uw telefoonnummer en wat het u waard is per persoon om te komen genieten van het Bosnisch festival met folkloristische zang en dans. Na uw betaling zorgen wij ervoor dat de kaarten digitaal worden toegestuurd met een uniek volgnummer.
  • U kunt ook kaarten afhalen bij de receptie van De Baanderij, Industriestraat 1 in Gouda of, indien nog voorradig, bij Ashram College. U betaalt dan (minimaal) € 15 per kaart en kinderen tot max. 12 jaar € 10
BESTEL KAARTEN
Help hen die geen helper hebben. Met hulp, hoop en toekomst. - Stichting Proplan

- - "Nationaal Bosnisch festival"