Charity diner voor de Weduwen van Srebrenica

06-10-2020 – Wanneer de maatregelen rondom COVID-19 het toelaten, nodigen wij u van harte uit voor een charity diner ten gunste van de Weduwen van Srebrenica. Dat plaats zal vinden op 28 mei voorafgaand aan het benefiet(slot)concert in theater ‘De Baseliek te Veenenendaal. Namens Stichting Proplan organiseren Fako Dzigal en Amir Jatic een charity diner voor ondernemers en anderen die actief zijn op de zakelijke markt.

Laat u maar verwennen met een verrassend diner en gezellige muziek. Reken maar dat u gaat genieten. Na het diner gaat u naar de grote zaal om te genieten van een hartverwarmend concert. Alles wordt gedaan om u een unieke avond te doen beleven, maar ook om de opbrengst te vernemen van drie jaar fondsenwerving voor de bouw van een zorgcentrum voor de weduwen van Srebrenica.

Aan tafel voor de Weduwen

De volledige netto-opbrengst van de avond gaat naar de bouw van het zorgcentrum voor de weduwen van Srebrenica. Dit is een uniek project in Srebrenica in samenwerking met onze Bosnische partner MFS Emmaus uit Klokotnica en Potocari. Voor deze gelegenheid bepaalt u zelf wat u betaalt, maar we vertrouwen op tenminste € 100,- per stoel. Wij verrassen u, verrast u ons? Er is ruimte voor maximaal 30 ondernemers. Wacht dus niet te lang en reserveer direct uw stoelen!

Alle informatie op een rij:

• Datum: 28 mei 2021
  • Tijd: 17.30 uur inloop, aanvang diner 18.00 uur
  • Locatie: Theater De Baseliek,  Wiltonstraat 56 3905 KW Veenendaal.
  • Bereikbaarheid: direct aan de A12, afslag 19 Bunnik/Odijk en voldoende gratis parkeerruimte
  • Maximaal aantal deelnemers: 50 personen
  • Kosten: u bepaalt, maar wij vertrouwen op tenminste € 100,- per stoel

Wij ontmoeten u graag op deze bijzondere avond!
Willem Pronk (voorzitter Stichting Proplan) en Fako Dzigal

Kunt u niet bij het event aanwezig zijn, maar wilt u wel helpen met een gift? Maak deze dan over naar NL44 INGB 0004 3503 57 o.v.v. Zorgcentrum.

- - "Charity diner voor de Weduwen van Srebrenica"