Charity diner voor de Weduwen van Srebrenica

06-10-2020 – Wanneer de maatregelen rondom COVID-19 het toelaten, nodigen wij u van harte uit voor een charity Diner ten gunste van de Weduwen van Srebrenica. Dat plaats zal vinden bij Restaurant Paviljoen ‘Buiten’ in Odijk (nabij Utrecht). Namens Stichting Proplan organiseert Fako Dzigal een charity diner voor ondernemers en anderen die actief zijn op de zakelijke markt.

Laat u een avond lang verwennen met een verrassend diner en gezellige muziek. Het programma verklappen we nog niet, behalve dat u gaat genieten. Het diner vindt plaats op een verrassend leuke en sfeervolle locatie. Daarnaast zorgen wij voor een boeiende gastspreker, die u met een lach én een traan meeneemt naar het thema waar u dagelijks druk mee bent: ‘Tijd is geld, maar…’.

Aan tafel voor de Weduwen

De volledige netto-opbrengst van de avond gaat naar de bouw van het zorgcentrum voor de weduwen van Srebrenica. Dit is een uniek project in Srebrenica in samenwerking met onze Bosnische partner MFS Emmaus uit Klokotnica en Potocari. Voor deze gelegenheid bepaalt u zelf wat u betaalt, maar we vertrouwen op tenminste € 100,- per stoel. Wij verrassen u, verrast u ons? Er is ruimte voor maximaal 30 ondernemers. Wacht dus niet te lang en reserveer direct uw stoelen!

Alle informatie op een rij:

• Datum: Nog niet bekend in verband met de coronaregels. Nadere informatie volgt.
  • Tijd: 17.30 uur inloop, aanvang diner 18.00 uur
  • Locatie: Restaurant Paviljoen Buiten, Singel 40A in Odijk.
  • Bereikbaarheid: direct aan de A12, afslag 19 Bunnik/Odijk en voldoende gratis parkeerruimte
  • Maximaal aantal deelnemers: 30 personen
  • Kosten: u bepaalt, maar wij vertrouwen op tenminste € 100,- per stoel
  • Aanmelden: via een mail naar info@stichtingproplan.nl of onderstaande button

Wij ontmoeten u graag op deze bijzondere avond!
Willem Pronk (voorzitter Stichting Proplan) en Fako Dzigal

Kunt u niet bij het event aanwezig zijn, maar wilt u wel helpen met een gift? Maak deze dan over naar NL44 INGB 0004 3503 57 o.v.v. Zorgcentrum.

- - "Charity diner voor de Weduwen van Srebrenica"