Kaarten bestellen Benefietconcert 2-11

Gun uzelf op 2 november 2019 een prachtige muziekavond met Martin Mans in de Oostpoort kerk in Gouda. De opbrengst gaat naar de bouw van een Zorgcentrum voor de weduwen van Srebrenica.

Bestellen kaarten

• Bestel het aantal gewenste toegangskaarten via het bestelformulier. U geeft zelf aan wat het u extra waard is per persoon om te komen genieten van goede musici en koorzang. Elk bedrag boven de E15,- helpt ons om het project te realiseren. Na uw betaling sturen we u de kaarten digitaal toe met een uniek volgnummer.
  • U kunt ook kaarten afhalen bij de receptie van De Baanderij, Industriestraat 1 in Gouda, Boekhandel Samma Turfmarkt 18 of, indien nog voorradig, bij de kerk. U betaalt dan minimaal € 15 per kaart en kinderen tot max. 12 jaar € 0,-

Uw voor- en achternaam*

Uw e-mail*

telefoonnummer

Aantal kaarten*

Bedrag per kaart*

Aantal gratis kaarten kinderen*

Opmerking

(Verplicht aanvinken) Ik maak omgaand het bedrag (gekozen bedrag maal het aantal kaarten)* over op NL44INGB 0004350357 van Stichting Proplan.

* Elk bedrag hoger dan de gewone entree van E15,- helpt mee aan de bouw van het Zorgcentrum voor de weduwen!

* Verplichte velden