Kaarten bestellen Bosnisch event

Kom 22 september 2019 naar een prachtige folkloristische dag met muziek en dans en steun gelijk het goede doel. Tijdens dit event beleeft u een onvergetelijke Bosnische ervaring in het Ashram College in Alphen aan den Rijn. De netto opbrengst gaat naar de bouw van een zorgcentrum voor de weduwen van Srebrenica.

>> Meer over het Bosnisch event

Bepaal zelf uw toegangsprijs

• Bestel het aantal gewenste toegangskaarten via het bestelformulier. U geeft zelf aan wat het u waard is per persoon om te komen genieten van het Bosnisch event. Na uw betaling sturen we u de kaarten digitaal toe met een uniek volgnummer.
  • U kunt ook kaarten afhalen bij de receptie van De Baanderij, Industriestraat 1 in Gouda of, indien nog voorradig, bij de kerk. U betaalt dan minimaal € 15 per kaart en kinderen tot max. 12 jaar € 10

Uw voor- en achternaam*

Uw e-mail*

telefoonnummer

Aantal kaarten volwassenen*

Bedrag dat het concert u waard is per persoon*

Aantal kaarten kinderen*

Bedrag dat het concert u waard is per kind*

Opmerking

Ik maak omgaand het bedrag (gekozen bedrag maal het aantal kaarten)* over op NL44INGB 0004350357 van Stichting Proplan.

* Elk bedrag hoger dan de gewone entree (E15,- volwassenen, E7,50,- tot 12 jaar) helpt mee aan de bouw van het zorgcentrum voor de weduwen!

* Verplichte velden