Muziekavond voor het goede doel een succes

De muziekavond voor het goede doel op 16 maart 2019 in Moordrecht was een succes! De sfeervolle kerk zat helemaal vol, muziek en zang waren prachtig en ook hebben we een goede opbrengst gerealiseerd voor de bouw van het zorgcentrum voor de weduwen van Srebrenica. Hartelijk dank!

Gevarieerd programma in een volle kerk

De mooie dorpskerk in Moordrecht was afgeladen vol. Wat fantastisch dat u de moeite hebt genomen allemaal om te komen. We hopen dat u er vol van genoten heeft.

Er was een gevarieerd programma waarin prachtige liederen met het koor werden afgewisseld met verschillende instrumentalisten en solozang. Met onder andere de Medley van Vrede, in His Love en Achter de wolken. De avond werd enthousiast gepresenteerd door Cor Verkade, die benadrukte dat de talenten en passies van al deze mensen die bijdragen aan deze bijzondere avond “een kadootje zijn van de Here God.”

Halverwege het programma was er een verrassend en leuk intermezzo van Jaap Klootwijk, percussionist, die de hele zaal meezoog in een verhaal over regen en modder in zijn tuin en het publiek zo ver kreeg om samen het geluid te maken van donder en regen. Allemaal staan en op zijn aanwijzingen de ‘wave’ door de zaal om regengeluiden te maken door te wrijven in je handen, te klappen op je dijen of te stampen met je voeten.

Stichting Proplan gaf voorafgaand aan de collecte, een uitgebreide presentatie van de plannen voor de bouw van het zorgcentrum voor de weduwen van Srebrenica. Na afloop van het concert was er koffie en konden bezoekers puur natuur sappen en stroopwafels kopen van bakker Markus uit Waddinxveen.

Al met al was het een zeer geslaagde avond en bedanken we u allen hartelijk voor uw komst!

Jaap Klootwijk, percussionist

Help hen die geen helper hebben. Met hulp, hoop en toekomst. - Stichting Proplan

- - "Muziekavond voor het goede doel een succes"