Prachtige muziekavond voor het goede doel

Gun uzelf op 2 november 2019 een prachtige muziekavond met de Martin Mans Formation en Vocal Group Voice en steun gelijk het goede doel. Tijdens deze avond beleeft u een onvergetelijk concert. De netto opbrengst gaat naar de bouw van een zorgcentrum voor de weduwen van Srebrenica.

BESTEL KAARTEN

Gevarieerd programma

Laat u verrassen door de allermooiste koorklanken, zowel van graag gehoorde geestelijke muziek en licht klassiek, maar ook eigentijdse songs en dit alles onder leiding van Martin Mans. The Martin Mans Formation treedt nationaal en internationaal op en is bekend van diverse passieconcerten, “Nederland Zingt” en de dienst voor belangstellenden in het Concertgebouw op kerstavond. Vocal Group Voice is een jonge, dynamische zanggroep van 30 zangers, die repeteren in de Breepleinkerk in Rotterdam en samenwerken met vocal coach Maria den Hartog. Het koor heeft diverse CD’s uitgebracht en werkte mee aan TV-opnames van Nederland Zingt.

Martin Mans, foto Vredeskerk Katwijk

Met medewerking van:

Met dit mooie en gevarieerde programma zal u zeker een onvergetelijke avond hebben. Bovendien draagt u met uw komst bij aan de bouw van een zorgcentrum voor de Weduwen van Srebrenica.

Locatie: Oostpoort kerk Gouda
Tijd: Kerk open 19.00, aanvang 19.30 uur
Datum: 2 november 2019

>> Download de A3 poster (PDF)

Kaarten bestellen

Voor de kaartverkoop hebben we een uniek experiment bedacht, want de prijs van de toegangskaarten mag u zelf bepalen. Hoe?

• U bestelt het aantal gewenste toegangskaarten via info@stichtingproplan.nl. Vermeld het aantal personen, uw telefoonnummer en wat het u waard is per persoon om te komen genieten van The Martin Mans Formation en Vocal Voice Group. Na uw betaling zorgen wij ervoor dat de kaarten digitaal worden toegestuurd met een uniek volgnummer.
  • U kunt ook kaarten afhalen bij de receptie van De Baanderij, Industriestraat 1 in Gouda of boekhandel Samma, Turfmarkt 18 of, indien nog voorradig, bij de kerk. U betaalt dan minimaal € 15,- per kaart en kinderen tot max. 12 jaar € 0,-
BESTEL KAARTEN
Help hen die geen helper hebben. Met hulp, hoop en toekomst. - Stichting Proplan

- - "Prachtige muziekavond voor het goede doel"