Watersnood in Bosnië, Stichting Proplan schoot te hulp

02-01-2017 – In 2014 was er in Bosnië een enorme watersnood. Ruim 30 Nederlandse vrijwilligers actief geweest met herstel van heel wat huizen in de stad Samac en … zijn 8 nieuwe huizen gebouwd.

Asscheman uit Waddinxveen verzorgt al jaren hulptransporten naar Bosnië en heeft dit ook tijdens de watersnoodramp (link naar watersnoodramp) volop gedaan. Hierdoor konden wij zorgen voor voedsel en zijn daardoor de huizen ook voorzien van meubilair, bedden, enz. De Ned. Ambassadeur: “Stichting Proplan heeft meer gedaan in deze stad dan de stad zelf voor haar eigen inwoners”.

watersnood1 watersnood2 watersnood3
watersnood4
watersnood5

asschemanAsscheman uit Waddinxveen verzorgt al jaren hulptransporten naar Bosnië en heeft dit ook tijdens de watersnoodramp volop gedaan. Hierdoor konden wij zorgen voor voedsel en zijn daardoor de huizen ook voorzien van meubilair, bedden, enz. De Ned. Ambassadeur: “Stichting Proplan heeft meer gedaan in deze stad dan de stad zelf voor haar eigen inwoners”.

- - "Watersnood in Bosnië, Stichting Proplan schoot te hulp"