Bestuur & Organisatie

Het bestuur van Stichting Proplan bestaat uit ervaren en betrokken mensen.

• De heer W. de Kok (secretaris en van beroep fiscalist bij een middelgroot accountantskantoor)
  • De heer IJ. Bol (penningmeester en gepensioneerd AA accountant,
    Andere (bestuurs)functies
  • De heer Bol: bestuurslid bij Stichting Bewaarder Beleginwonen I en II – werkzaam als Schuldhulpmaatje bij Schuldhulpmaatje Leiden e.o.)
  • W.J. Pronk (voorzitter en gepensioneerd ondernemer, vrijwilliger in management De Baanderij Gouda)

Daarnaast adviseert de heer A. de Wild uit Moerkapelle als uiterst betrokken ondernemer al vanaf het eerste uur het bestuur en helpt ook op allerlei andere manieren mee in het werk van Stichting Proplan.

Vrijwilligers

Het is heel belangrijk dat er regelmatig een beroep kan worden gedaan op de inzet van een flinke groep vrijwilligers. We kunnen niet zonder hen. Het is mooi dat zij zich belangeloos willen inzetten. Denk jij dat je hiermee kunt helpen? Neem contact op!

Gegevens Stichting Proplan

De stichting is opgericht op 10 juni 1997 te Alphen aan den Rijn en is om die reden de statutaire vestigingsplaats. Klik hier voor de statuten. Stichting Proplan en het facilitaire centrum De Baanderij (dienstbaar aan hulp- en zendingsorganisaties), zijn beiden op hetzelfde adres gevestigd.

ANBI status
Stichting Proplan heeft vanaf het eerste begin een ANBI erkening, zodat giften ook fiscaal aftrekbaar zijn. Ons RSIN / fiscaalnummer is: 806032911. KvK 41170029.

CBF erkend
Stichting Proplan heeft een CBF-Erkenning. Dat betekent dat wij voldoen aan strenge kwaliteitseisen. Zo kunt u ervan uitgaan dat wij met uw gift bijdragen aan een betere wereld, zorgvuldig omgaan met elke euro, verantwoording afleggen en onafhankelijk gecontroleerd worden op basis van ons CBF-Erkenningspaspoort.

Bekijk het CBF-Erkenningspaspoort

Jaarverslagen