Hulp slachtoffers oorlog Oekraïne

Net als jij zijn wij begaan met het lot van de mensen in de Oekraïne. Maar ook met al die vluchtelingen die vanwege het oorlogsgeweld uit hun land zijn gevlucht. Dit zijn gezinnen met jonge kinderen, alleenstaande volwassenen en ouderen. Hun bestaan én hun toekomst zijn momenteel volledig onzeker. Kortom, hun willen helpen!

Om ervoor te zorgen dat jouw donatie terecht komt op de juiste plek, zonder onnodig verlies van allerlei kosten, werken wij nauw samen met een tweetal organisaties. Eén nog steeds in de Ukraine. Is actief met het verbouwen en leveren van voedsel.  De andere is het leger des Heils in Moldavië. Hier zijn meer dan 100.000 vluchtelingen die elke dag eten en drinken nodig hebben. Samen met jou willen wij heel graag een bijdrage leveren aan het helpen van deze mensen. Zodra we  een bedrag van 2500 euro hebben ingezameld wordt het overgemaakt.  Stichting Proplan heeft al meer dan 24 jaar ervaring met het helpen van mensen. Help jij dan ons?

Tussenstand 5 september 2022: € 7.304,19
Inmiddels overgemaakt naar LdH Moldavië: € 5.000

Ontvang een symbool van verbondenheid bij een donatie van € 10,- of meer!

Heb je € 10,- of meer gedoneerd dan ontvang je als dank voor je donatie een presentje in de kleuren van de Oekraïense vlag. De touwtjes symboliseren jouw verbondenheid met de mensen in de Oekraïne en met de mensen die de Oekraïne vanwege het oorlogsgeweld zijn ontvlucht.

Je kunt de touwtjes vlechten en als arm- of haarband dragen, maar ook gebruiken als sleutelhanger of als koord aan je tas of kleding. Misschien zelfs wel als versiering aan de halsband van je hond. Op die zichtbare manier kun je anderen inspireren om jouw goede voorbeeld te volgen. En, misschien bedenk je zelf een leuke andere creatieve oplossing.

We zien uit naar je hulp!

- - "Hulp slachtoffers oorlog Oekraïne"