Doneer direct

Bedrag

Dit doet Stichting Proplan met uw geld

• Het zorgcentrum voor de weduwen van Srebrenica is klaar. Dankzij uw donatie  kunnen ze 24/7 worden verzorgd.
  • Maak je een kind heel blij met een gave rugtas, boordevol met: spullen voor school, een hygiënesetje, div. speeltjes, enz.
  • Of help je de allerarmsten met een maandelijks voedselpakket
  • Kunnen de kinderen van die gezinnen naar school en hebben ze een toekomst
  • Heeft een arm gezin eindelijk een woning
  • Of zorg je ervoor dat er voor een gehandicapte een rolstoel is of de douche toegankelijk is gemaakt

Kortom, uw geld komt goed terecht want niemand ontvangt enige vergoeding bij Stichting Proplan.

”Nog veel meer weduwen zouden graag naar het zorgcentrum willen. Met jouw donatie help je mee om om dit mogelijk te maken.”

anbi-logo

ANBI erkend
Schenken aan onze ANBI erkende stichting geeft veel fiscaal voordeel voor u. Geeft u minimaal 1% van uw (gezamelijk) inkomen aan goede doelen dan kan het fiscale voordeel voor u oplopen tot wel 52% in de inkomstenbelasting. Meer informatie hierover vindt u o.a. op de website van de belastingdienst.