11 jaar, zeer ernstig verbrand, maar niet meer in levensgevaar

09-04-2018 – Help ons mee te helpen om de ernstig verbrandde Šabić, een ventje 11 jaar verder te behandelen aan zijn enorme brandwonden. Er zijn al heel wat operaties geweest in het ziekenhuis in Zagreb maar na een half jaar behandelingen weer thuis. Op de foto onze contactpersoon bij het mannetje thuis op bezoek na 6 maanden in het hospitaal in Zagreb te hebben doorgebracht tegen hoge kosten. Zijn ouders kunnen alle behandelingen plus extra kosten niet aan…. Bidden en smeken om hulp maar er is weinig reactie. We hebben geholpen met 6500 euro. Is voor een maand thuis geweest maar nieuwe behandelingen moeten plaatsvinden. Dus die ook weer geld kosten en….zijn moeder wil natuurlijk ook het dappere mannetje nabij zijn door hem te bezoeken ook al is dit 400 km verder. Dat betekent niet alleen reiskosten maar ook onderdak in Zagreb waar je geld aan moet uitgeven. Kunt u zich er iets bij voorstellen? Gelukkig mist hij nu geen lessen meer, die gaan nu gewoon door dankzij de moderne techniek.

Wij willen helpen en u helpt toch ook mee?
Helpen kan op NL44INGB0004350357 van Stichting Proplan in Gouda. Namens de kleine Šabić heel veel dank.

- - "11 jaar, zeer ernstig verbrand, maar niet meer in levensgevaar"