Samen hét verschil maken

WAT is nu Stichting Proplan? Bewogenheid, aandacht en hulp voor hen die geen helper hebben. WAT willen we bereiken? Op een no-nonsens wijze een verschil maken van wanhoop naar hoop. Dat doen we inmiddels op een hoop verschillende manieren:

• Als dat ergens van toepassing is, dan is dat wel voor de weduwen van Srebrenica. Lees meer over de bouw van het zorgcentrum (foto 1).
  • Kinderen zijn dolblij met hun laptop en kunnen nu dankzij onze hulp hun schoollessen online volgen (foto 2).
  • Elke maand staan er voor 35 straatarme gezinnen al jaar en dag een tas met eten klaar (foto 3).
  • Helpen we kinderen met een beperking zoals Hana. Fysiek kan ze helemaal niets, maar kan nu met haar ogen een laptop bedienen en daarmee met haar ouders en zusje communiceren. Ze kan zelfs naar school, want mentaal gezien is ze heel slim (foto 4). Of Advila, die niet kan lopen en nu toch naar buiten kan (foto 5).
  • Wat zijn er elk jaar een families geholpen aan een goed huis of een goede wasgelegenheid (foto 6).

KORTOM: 1% HULP IS VEEL MEER DAN 100 % MEDELIJDEN. Meehelpen is heel eenvoudig. Ga naar de pagina ‘doneer’ en verras in deze coronatijd nu eens iemand die dubbel hard wordt getroffen.

- - "Samen hét verschil maken"