Terugblik vrijwilligersreis maart 2022

13-06-2022 – In maart 2022 is voor de laatste keer een klusgroep naar Bosnië geweest. Zij hebben meegeholpen met de bouw van het zorgcentrum. Het ging vooral om het aanbrengen van de plinten, vloeren egaliseren en de PVC vloerbedekking aanbrengen in de acht bungalows. Natuurlijk bedanken wij de vrijwilligers weer voor hun goede inzet!

Benieuwd naar het resultaat van het werk van de vrijwilligersploeg die in maart 2022 in Bosnië hebben meegeholpen?
Bekijk de video:

Wij zijn er bijna!

Op 22 oktober zal de officiële opening van het zorgcentrum plaatsvinden! Iedereen doet zijn uiterste best om de bouw in augustus af te ronden. Hiervoor hebben wij nog nodig:

1. €25.000 voor het aanbrengen van isolatie op de zolders
  2. €10.000 voor een A.P.S. (Automatic Power Switch). Die zorgt dat de reeds aanwezige aggregaat automatisch wordt opgestart als de stroom uitvalt. Bij zware sneeuw en onweer is er vaak langdurige stroomuitval in Srebrenica.

- - "Terugblik vrijwilligersreis maart 2022"