Evangelisatie in Bosnië: BOGaTI.net

20-05-2016 – Weer een project gelanceerd: evangelisatie!

Onlangs is de website BOGaTI.net na maandenlange voorbereiding online gekomen met steun van Stichting Proplan. BOGaTI.net is een website met als doel het evangelie te verspreiden onder de Bosnische bevolking. Bovendien kunnen mensen via deze website en de bijbehorende Facebookpagina ervaringen uitwisselen of met anderen in contact komen. BOGaTI.net is natuurlijk in het Bosnisch, maar mocht u eens willen kijken: onderaan de pagina staat er een vertaalknop English en kunt u de inhoud in het Engels bekijken. Wij zijn heel blij dat de website nu eindelijk online is, langzamerhand steeds meer mensen weet te bereiken en te helpen, en tegelijkertijd door mensen ter plaatse wordt onderhouden.

1500 hits in 1 weekend!

Onze contactpersoon aldaar meldde ons onlangs enthousiast: “In het weekend van Pasen had onze website maar liefst 1.500 hits! Bovendien hebben de eerste belangstellenden zowel vanuit de kerk als daarbuiten zich aangemeld voor ons programma ‘Waarom Jezus?’ Zelf ben ik erg enthousiast over dit programma. Ook is inmiddels de eerste bijeenkomst voor de e-coaches geweest (d.w.z. de mensen die de website en de programma’s daar zelfstandig moeten gaan runnen) en daar was de sfeer zeer opgewekt en positief. Wij zijn erg blij met de steun uit Nederland om dit alles mogelijk te maken!”

BOGaTI.net3

Het is een project dat de komende tijd nog wel financiële ondersteuning nodig heeft vanuit Nederland om verder te kunnen groeien. Wij kunnen dit echter niet zonder uw steun! Blijft u ons ook in deze helpen om anderen te helpen?

- - "Evangelisatie in Bosnië: BOGaTI.net"