Vrijwilligerswerk

Elk jaar gaat er wel een groep mannen als vrijwilliger naar Bosnië of een ander land van het voormalige Joegoslavië. Hun inzet maakt echt een verschil, want over helpen moet je niet praten maar doen. En samen helpen is geweldig! Ons motto is niet voor niets: ‘1% hulp is meer dan 100% medelijden’.

Jaarlijks gaat een groep vrijwilligers een week klussen om een huis af te bouwen of te verbouwen. Deze mensen leven vaak in mensonterende omstandigheden. Een geweldige belevenis die niet alleen een enorme impact heeft aan hen waarvoor we een verschil willen maken, maar minstens evenveel die dit mogelijk maken. Bekijk onderstaand filmpje en hoor het verhaal van een van de vrijwilligers. Aangesproken? Neem met ons contact op en beleef een onvergetelijk ervaring!