Voortgang van de bouw in beeld

14-05-2020 – De bouw van het zorgcentrum gaat gestaag door! Via een fotoverslag laten we u graag zien hoe de bouw (vanaf maart) vordert. De ruwbouw van het restaurant met kantoor (3), de verpleegafdeling (4), wasserij (5), technisch ruimte (9) en het mortuarium (10) zijn klaar. De medische zorgpost (1) is zelfs al opgeleverd. Op 30 maart is de bouw van het appartementencomplex van start gegaan. Doelstelling is dat de opening medio 2021 gaat plaatsvinden.

Op deze foto ziet u vier panden: de medische zorgpost (1), het restaurant (3), daarachter de ziekenzaal (4) en de wasruimte (5). Op dit moment legt de aannemer de vloerverwarming in het restaurant. De portiersloge, de ketelruimte en het mortuarium (niet zichtbaar op de foto) zijn reeds aan de buitenzijde geïsoleerd en gestukadoord. Allemaal mogelijk dankzij uw bijdrage!

De afwerking van het restaurant (3) is begonnen!

De aanleg van de vloerverwarming.

Begin april zijn we gestart met de bouw van het duurzame appartementementencomplex (7) voor de 38 bewoners.

En zo wordt het resultaat! Dankzij uw hulp krijgen 38 weduwen een waardige oude dag met hulp en liefde. Links ziet u de appartementen en rechts het restaurant met daarboven het kantoor.

- - "Voortgang van de bouw in beeld"