Voortgang van de bouw in beeld

11-08-2021 – De bouw van het zorgcentrum gaat gestaag door! Via een fotoverslag laten we u graag zien hoe de bouw vordert. De bouw van het restaurant met kantoor (3), de verpleegafdeling (4), wasserij (5), technisch ruimte (9) en het mortuarium (10) zijn klaar. De eerste bungalow (6) van de totaal acht en de medische zorgpost (1) zijn zelfs al opgeleverd. Op 30 maart 2020 is de bouw van het appartementencomplex (7) van start gegaan. Doelstelling is dat de opening eind 2021 gaat plaatsvinden.

Op deze foto ziet u vier panden: de medische zorgpost (1), het restaurant (3), daarachter de verpleegafdeling (4) en de wasruimte en magazijn (5). Alle deze ruimtes zijn klaar. Net als de portiersloge (2), de ketelruimte (9) en het mortuarium (10). De buitenzijden zijn geïsoleerd. De sneeuw is weg en er is weer begonnen aan de verdere afbouw van het appartementencomplex (7). In de herfst van 2021 vertrekt opnieuw een ploeg vrijwilligers uit Nederland. Zij gaan 1000 m2 aan PVC vloerbedekking aanbrengen. Allemaal mogelijk dankzij uw bijdrage!

In het woongedeelte is de verwarming aangebracht…

Nu wordt hard gewerkt aan de isolatie!

Begin april 2020 zijn we gestart met de bouw van het duurzame appartementementencomplex (7) voor de 38 bewoners. Inmiddels is het dak geplaatst!

De eerste (van totaal acht) bungalow is opgeleverd!

Dankzij een gift van de gemeente Tuzla…

…is een keurig hekwerk bij het zorgcentrum geplaatst.

En zo wordt het resultaat! Dankzij uw hulp krijgen 38 weduwen een waardige oude dag met hulp en liefde. Links ziet u de appartementen en rechts het restaurant met daarboven het kantoor.

- - "Voortgang van de bouw in beeld"